woensdag 17 september 2014

¡Guest Blogger: Googels & Voozels: If I grow Up..!

¡Hola!

Ik vind het zo leuk dat Anneke me (Mariandel van het blog Googel & Voozels) heeft gevraagd om iets te schrijven voor haar blog terwijl zij heerlijk aan het genieten is van de Italiaanse cuisine, design en vooral...koffie! Ik ben wel een klein beetje jaloers, Italië heeft een speciaal plekje in mijn hart en ik zou er heel graag weer eens heen gaan.

Nou goed, terug naar de werkelijkheid. Nou ja of eigenlijk niet. Want dit gaat over wat ik graag zou willen als ik 'groot ben'. Soort van volwassen ben ik natuurlijk al, maar nog niet helemaal gesetteld en heb al helemaal niet het huis voor al mijn wensen.
Maar als het dan ooit eens zou kunnen, wil ik heel graag een werkplaats. Een soort van atelier voor al mijn knutsel/schilder/naai/brei/houtbewerk/etc activiteiten.

Het lijkt me zo lekker dat je gewoon alles kunt laten zoals het is, zodat je de volgende dag weer verder kan gaan. Nu kan dat niet, want mijn huisje is zo klein dat ik al die spullen niet kan laten slingeren...
Ik heb op Pinterest een aantal mooie voorbeelden gevonden van hoe mijn werkkamer er dan uit moet zien:



Dit is een ideaalplaatje...maar waarschijnlijk eindigt het bij mij zoals hier:


En moet je deze zien, hoe schattig is dit! (een beetje kleiner dan ik in gedachten had maar wel echt super!)


En nog eentje omdat die gewoon mooi is:

Bedankt voor het lezen en laat me weten wat jij graag zou willen als je later groot bent!


xx m

I like it so much that Anneke asked me (Mariandel blogger at Googel & Voozels) to write for ¡Muy Bien! while she is enjoying the delicious Italian cuisine, design and above all ... coffee! I'm a little jealous, Italy has a special place in my heart and I would love to go back again. Well, back to reality. Or.. not really. Because this is about what I would want if I "grow up". Of course I am a kind of adult, but not quite settled and don't have the house to realise all my wishes. But if it ever would be possible, what I really want is a working place. A working place for all my craft / painting / sewing / knitting / woodworking / etc. activities. It would be so nice that after crafting, you can just leave it as it is, so you can continue the next day. Now I can't because my house is to small to leave it ...
I've found some nice examples at Pinterest. This is how my office would look like:
This is the picture of my dream workingplace ... but probably ends with me like this:
And see how cute is this! (A little smaller than I had in mind but really super!)
And another one, just because it is beautiful:
Thanks for reading,
and let me know what you'd like when you grow up!


xx m

1 opmerking: