woensdag 20 maart 2019

¡Little piece of Art: Flowers & Herbs by NADesign!








Foto's:

2 - 7 NADesign
1. 8 ¡Muy Bien! 


A few weeks ago I was surprised by dear Jessica of NADesign who send me a beautiful print “Rietpluim” in my favorite colour Soft Pink. NADesign is a home accessory brand with handmade products such as plaids, pillows, lamps, bowls and candlesticks. NADesign loves honest materials with a no-nonsense feeling.

NADesign designed a new poster collection with Flowers and Herbs. Just take a look at the webshop and discover “Papaver” and “Kruid” in a beautiful color scheme, with beautiful green and the apantone colour of the year Coral.

Papaver” in ochre is high on my wishlist to complete my little Art Wall...

Een paar weken geleden werd ik verrast door mijn Jessica van NADesign die me een mooie print "Rietpluim" stuurde in mijn favoriete kleur Soft Pink. NADesign is een woonaccessoire merk met handgemaakte producten, zoals plaids, kussens, lampen, schalen en kandelaars. NADesign houdt van eerlijke materialen met een no-nonsense gevoel.
NADesign ontwierp een nieuwe postercollectie met bloemen en kruiden. Kijk maar eens naar de webshop en ontdek "Papaver" en "Kruid" in een prachtig kleurenschema, met prachtig groen en de Pantone kleur van het jaar Living Coral.
"Papaver" in oker staat hoog op mijn verlanglijstje om mijn kleine Art Wall te voltooien ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten