vrijdag 15 maart 2013

¡Wish-list!

Ze stonden al heel lang op mijn wish-list: de Lup kandelaar van Hay en het “plusje” van Quip & Co. Deze woensdag zat het “plusje” bij de post en vond ik de Lup kandelaar bij Tas-Ka.
Jippy!



Met het “plusje” maakte ik met de mooie ontwerpen van Simpel & Leuk en een oud krukje een nieuw hoekje. Totdat ik een goed plekje voor het "plusje" aan de muur heb, een optimistisch hoekje in de woonkamer.



Nu nog bedenken waar de Lup het beste staat.


Hier....


...of toch maar hier?


Alle Foto's: ¡Muy Bien!
Wat staat er op jouw wishlist?

For a long time, they 've been on my wish-list: the Lup chandelier from Hay and this lovely cross from Quip & Co. This wednesday the cross finally arrived by mail and I bought the Lup at Tas-Ka. Jippy! The cross, the lovely designs of Simpel & Leuk I 've put on an old tabouret. Until I will hang it at the wall, an optimistic corner in my living-room. Now I have to decide where the Lup looks best. Here.... or better here? What's on your wish-list?

12 opmerkingen:

  1. Leuk het kruisje.

    Ik zou de Lup op het zwarte blad plaatsen. Komt zijn kleur erg mooi uit. Mooie verwennerijtjes heb je voor jezelf gekocht.

    Groeten Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! Ze staan ook op mijn te lange lijst :) Je moet jezelf af en toe verwennen met iets moois!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Gaaf die kandelaar ook :) Leuk dat je zoveel opties hebt, kun je lekker vaak veranderen! Dat donkere blad (schaal), is dat van de hema? Die heb ik ook, in twee maten. Toevallig!
    X M

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt het grafiet grijze dienblad is van de Hema. Zo mooi!!!

      Verwijderen
  4. Mooie spullen heb je gekregen Anneke... wat kun je daar toch heerlijk van genieten :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat grappig.
    Ik wil al heel lang die mooie lamp van Philippe Starck
    die ik hier op de foto zie(.....zucht....)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met dank aan m'n ouders die het principe nieuw huis, nieuwe lamp hebben.
      Hij is van Kartell. Zo blij mee!

      Verwijderen
  6. Lief dat je me gaat volgen maare,.... maar dat deed je al.
    Hahahaha,... en ik volg je ook al een tijdje.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem op dat zwarte blad het mooiste uitkomen. benieuwd waar je het kruis gaat ophangen! geniet van je mooie aankopen! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, ik vind vooral het kruis erg mooi!!!!
    Fijn weekend en lieve groet van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur kandelaar! Ik had m alleen nog in het zwart gezien. Prachtig! Lekker van genieten!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen