zondag 21 februari 2016

¡Still Life Sunday #12!

Via:

It might have been a hard to to get all these beautiful wooden lamps straight at the same level, but how beautiful this looks! I also love the wooden roof, which make me dream of a sunny holiday. How simple and beautiful life can be?

¡Enjoy a warm and cosy Sunday!

If you also like to make still life's pictures and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!

Het zal enorm veel werk gekost hebben om al deze mooie houten lampen recht boven de tafel te hangen, maar het resultaat is verbluffend! Niet alleen de lampen zijn geweldig mooi, maar het houten dak vind ik super mooi. Het doet me denken aan vakantie in een zonnig land. Hoe simpel en mooi kan het leven zijn? Maak je ook foto's van stillevens en vind je het leuk die op ¡Muy Bien! te delen? Mail me dan!

2 opmerkingen:

  1. Dat zat ik ook te denken, wat een meetwerk is aan dat ophangen vooraf gegaan. Maar staat wel supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Engelengeduld, met een gaaf resultaat.

    Fijne zonnige dag.

    Liefs,
    Mirjam
    ByMir

    BeantwoordenVerwijderen