woensdag 25 januari 2017

¡Little piece of Art: Saar Manche!







 


Foto's:
Saar Manche


At Instagram I do have my favourites which I visited daily. One of them is the talented Saar Manche, who lives in The Hague, just like me. Next to her beautiful minimalistic pictures with beautiful vintage furniture and greens, she is a very talented drawer. How I love her beautiful drawings! I like the greyish colors and the simplicity of them, though they are beautiful detailed. Mostly Saar draws day to day scenes but she also illustrated the Urban Jungle book.

I am a fan of her beautiful work (and she also has a beautiful home which you can see here)!


Op Instagram heb ik een aantal favorieten die ik dagelijks bezoek. Een van hen is de talentvolle Saar Manche, die net als ik in Den Haag woont. Naast haar prachtige minimalistische foto's met prachtig vintage meubilair en veel groen, is ze een talentvolle tekenaar. Wat houd ik van haar prachtige tekeningen! De tekeningen hebben mooie vergrijsde kleuren en ik hou van de minimalistische voorstellingen, die prachtig gedetailleerd zijn. Saar tekent meestal alledaags situaties, maar ze maakte ook een aantal illustraties voor het Urban Jungle boek. Ik ben een fan van haar prachtige werk (en ze heeft ook nog eens een heel mooi huis dat je hier kunt zien)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten