donderdag 5 januari 2017

¡Cozy Corners!



In January I like to be at home, especially when it's dark and feeling cold. I am always surprised how the Scandinavian deal with dark cold months, with just a little light. But when I saw this beautiful apartment with its nice corners and windows all around, I can image how great it will be to enjoy the winter period, just sitting at the couch.

















Via:
In januari vind ik het altijd fijn om thuis te zijn, zeker wanneer het donker en winter koud is. Het verbaast me altijd weer hoe men in Scandinavië van deze donkere koude maanden geniet, terwijl er maar zo weinig licht overdag is. Maar toen ik dit mooie appartement zag, met alle gezellige hoekjes en prachtige ramen, kan ik me voorstellen dat het heerlijk is om zittend op de bank, van de winter te genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten