maandag 10 augustus 2015

¡Moodboard Monday #63!

Dit weekend was het heerlijk zomerweer en heb ik op het strand doorgebracht. Zo fijn om te genieten van de zon en ruisende zee, waar ik vlakbij woon. Iedere keer weer een beetje vakantiegevoel.

Via:

¡Have a sunny start of the week!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

This weekend was filled with sunny summer weather, so I spend a lot of time at the beach. So nice to enjoy the sun and murmuring sea, where I live nearby. Every time I come there, I have a little holiday feeling.


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zomers.... en zo uitnodigend!!! prachtig moodboard weer Anneke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou vaker weer moodboards moeten maken! Op school heel vaak gedaan, misschien is het daarom minder geworden. Maar het heeft zeker wel zin om ze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen