maandag 3 augustus 2015

¡Moodboard Monday #62!

Augustus is begonnen!
Voor mij een echt zomermaand omdat ik aan het einde van deze maand met vakantie naar mijn geliefde Spanje ga. 
Deze week dus een moodboard dus in Spaanse zomersferen. 
Witte huizen, rozen in je haar en ruisende rokken... heerlijk om bij weg te dromen!

Via:

¡Enjoy a Happy Summer Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

August has started! For me a real summer month, because at the end of this month I will have my holidays and travel to my beloved Spain. So this week a moodboard in Spanish Summer style. White houses, roses in your hair and waiving skirts...so nice to dream away!


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten