zondag 6 september 2015

¡Guest Blogger Elv's blog!

at{mine}

Hallo lieve lezers van ¡Muy Bien!...
En dan ineens.... moet je iets bedenken... nou ja ineens ;-)
Al een hele tijd geleden kreeg ik een mailtje van Anneke met de vraag of ik het leuk zou vinden om een gastblog te verzorgen tijdens haar vakantie... Eitje dacht ik... en leuk ook... in het Nederlands!

Maar daar zit ik (Elvera van het blog Elv's) dan... achter mijn laptop... al meerdere dagen met... niks!

Tijdens allerlei andere dagelijkse - lees schoonmaak/strand/achtertuin - aktiviteiten bedacht ik allerlei geweldige thema's en onderwerpen waar ik over zou kunnen schrijven maar iedereen die mijn blog Elv's een beetje kent weet dat ik geen uitgebreid schrijver ben maar meer een plaatjesmens... En dan komen we natuurlijk terecht bij een gezamenlijke liefde van Anneke en mij... de liefde voor het delen en genieten van mooie beelden. Een mooier onderwerp voor een gastpost kon ik mij niet voorstellen!

Wat ooit een paar jaar geleden, nadat ik inmiddels echt alle blogposts en binnenkijkfoto's van Vosgesparis en andere bloggers die er op dat moment waren, had verslonden, begon met een "dat wil ik óók.. mooie dingen delen " voorzichtige blogpost (een kleine foto gemaakt in ons huis - zonder tekst) is inmiddels uitgegroeid tot een volledig uit de had gelopen bloghobby met heel veel leuke contacten met mensen die dezelfde liefde ook weer delen!

Een hobby waar het bij gaat over het delen van alles over minimalistisch wonen, interieurfotografie, mode, liefde voor scandinavisch en dutch design, diy tot moodboards tot uiteindelijk de zeer toegankelijke en geweldig inspirerende maar - ja ik geef toe - zeer verslavende wereld van Instagram. Ook weer een fantastische "deel" plek waar ik Anneke regelmatig "tegenkom" en waarbij ik me had voorgenomen hierna niet meer aan andere apps of programma's te beginnen todat... ik over at{mine} las en daar... nou daar kun je pas echt "gluren"!

Foto's:

Ken je at{mine} al?

Toen ik op Ems Designblogg las over de onlangs gelanceerde website trok het me in eerste instantie niet zo en ik dacht ik dat het verstandiger was om mij daar ook niet nog eens (naast alle andere inspiratiebronnen) voor aan te melden... Totdat ik toch maar eens ging kijken!

Op mijn blog Elv's deel ik regelmatig foto's van ons huis, dit kun je bij at{mine} dus ook doen en bovendien kun je er heerlijk inspiratie opdoen en vooral heel veel binnen kijken in andere woonhuizen en daarbij ook zien hoe iedereen leeft en ook weer ieder een eigen stijl heeft. Geweldige inspiratie dus... en ik was om!
Veel bloggers, stylisten en andere woonliefhebbers hebben zich al aangemeld en een account aangemaakt en het is echt heerlijk om daar eens binnen te kijken maar ook te genieten van de prachtige snapshots van hun huizen of van gemaakte stillevens of hoekjes...

Het lijkt me erg leuk om elkaar te ontmoeten bij mij ;-) je vindt mijn at{mine} account hier.

Foto: Elvera
Via:


Helo dear readers of ¡Muy Bien!... And suddenly you have to create something... Well suddenly ;-) Anneke sent me an e-mail a while ago to ask me to write me a guestblog during her holiday. Easy does it i thought...and also nice... even in Dutch! But there I (Elvera from Elv's blog) am sitting… behind my laptop...for a few days with... nothing! During other daily – read cleaning- beach-backyard activities I thought of a lot of great themes and subject which I could write about, but everyone who knows Elv's blog knows that I am not a writer but more of sharing images... And then we come by a common interest of Anneke and me... the love of sharing and enjoying beautiful images. I count think of a better theme for a blogpost! A few years ago, after I enjoyed all the blogposts and interior pictures by Vosgesparis and other bloggers at that moment, I started with: “that’s what I want... sharing beautiful things” a blog (with a small picture of our home without any text) has grown into a very nice hobby with lots of nice contacts with people who share the same love! This hobby is all about sharing everything about minimalistic living, interior photography, fashion, love for Scandinavian and Dutch Design, DIY and moodboards and finally the entrance of a very inspiring – but yes I admit- very addicting world of Instagram. Another great place of “sharing”where I “meet” Anneke frequently and where I decides not to join any other apps or programs until.. I read about at{mine} and there... you can really “peep”! Do you already now at{mine}? When I read at Ems Designblogg about this recently started website, I didn’t feel attracted and thought that I didn’t have to look there (next to all other inspiration) and become a member... until I visited it! At my blog Elv's I frequently share pictures of our home, this is what you can do at at{mine}, next to that you can gets lost of inspiration and look into other houses and also see how everyone lives and has its own style. Great inspiration... so I joined! Lots of bloggers, stylists and other interior lovers joined it and made their own account and it is really great to take a look inside from the beautiful snapshots of their homes and beautiful still-life’s or styling corners.. I will be great to meet you at mine ;-). Here you find my at{mine}

1 opmerking:

  1. Leest wel lekker weg in t nederlands , wat lief dat je mijn blog noemt, kan me nog goed herinneren hoe ik je ooit op de woonbeurs ontmoette en wat je toen zei :)

    BeantwoordenVerwijderen