zondag 25 januari 2015

¡Kelims!

De mooie warme kleuren van een kelim, doen me denken aan zonnige vakanties in oosterse landen. 


Of je nu voor een kussen of vloerkleed kiest, een kelim geeft een kleurig accent in je huis. Hoog op mijn wishlist, maar tot die tijd geniet ik van de foto's op mijn Pinterest bord.










Foto's:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Op zoek naar een mooie kelim? Neem eens een kijkje bij La Vie Bohème!

The beautiful, warm colors of a kilim, reminds me of sunny holidays in Eastern countries. Wheter you choose a cushion or a carpet, a kilim brings some color at your home. High at my wishlist, but untill now I enjoy them at my Pinterest board.
Looking for a kilim? Take a look at La Vie Bohème.

1 opmerking:

  1. Me gusta mucho tu selección de Kilims, tienen diseños y colores más informales que las alfombras de lana, no crees?
    Bsts Anneke

    BeantwoordenVerwijderen