zaterdag 26 oktober 2013

¡Take a chair #2!

Overal in Marokko zie je ze: krukjes! Van hout, plastic of metaal....
Gebruikt als tafeltje, boven op een berg, in de woestijn of om op te zitten bij het schoonmaken van de vis.

Deze beauty's kwam ik tijdens mijn reis tegen.



















 
Foto's:
¡Muy Bien!
Ik heb er geen meegenomen, want ook mijn huis staat vol met... Krukjes!


Everywhere in Morocco you see them: tabourets! Made of wood, plastic or metal... Used as a table, at a mountaintop, in the desert or to sit while cleaning fishes. These beauties I spotted during my travel. I didn't bring one home, because my home is full of... Tabourets!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze!!!! Geweldig om ze zo vaak en zo mooi tegen te komen... ik begrijp je helemaal hier ook aardig wat krukjes in huis... ideaal! Fijn weekend Anneke...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al sinds ik mij kan herrinneren krukjes fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi! Krukjes kun je nooit genoeg hebben! Ben benieuwd wat of je zelf nog mooie spulletjes hebt gekocht? Fijne week! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen