dinsdag 1 oktober 2013

¡Guest Blogger: Femke!

Jullie kennen me van ¡FFF: Fresh Flowers by Femke! op ¡Muy Bien!
Vandaag neem ik jullie mee naar een plek waar ik super enthousiast over ben:
De Gymnastiekfabriek!


Dit was mijn opmerking naar Kim na mijn eerste ontmoeting met De Gymnastiekfabriek: “Wat een waanzinnig concept, gaaf pand, veel warmte, tof lesaanbod, lage drempel, lieve mensen, goede koffie nou ik zeg dikke 10+”




Sprankelende sportlessen in een te gekke omgeving voor jong en oud! Waan je door de positieve attitude in de 50ties 60ties met een mooi vleugje naar het hier en nu! Gewoon sporten omdat het leuk is. Lessen lopen uiteen van elastieken tot flamenco of van peuterdans tot breakdance van yoga tot boksen....





Geen inschrijfgeld of opzegtermijn betaal per losse les of koop een strippenkaart abbo... echt alles kan mag en is mogelijk.

Juffrouw Idastraat 20
2513 BG Den Haag
Tel +31(0)641036325


You might know me by the ¡FFF: Fresh Flowers by Femke! op ¡Muy Bien! Today I take you with me to a place where I am very enthusiastic about: De Gymnastiekfabriek. When I fist visited De Gymnastiekfabriek and met Kim this is what I said to her: “What a great concept, lovely building, lotst of warm feelings, good schedule, nice peaople, good coffe: I say a 10+.” Sparkling sport classes in a very inspiring environment! Think you are in the 50's and 60's with a good vibe to the here and now. And just sport because it is fun! You can take classes of elastic, flamenco, toddler dance, breakdance, yoga, boxing... You don't have to buy a subscription; just pay for a class or buy a 10 classes card... just everything is possible.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten