woensdag 10 april 2013

¡Shops to inspire: Conceptstore Do Design!

Madrid is mijn favoriete stad in Spanje. Ik had al zin in vakantie, maar na het zien van de foto's van deze inspirerende winkel, word het helemaal tijd weer een weekendje naar Madrid te gaan.
Conceptstore Do Design in de hippe wijk Chueca is echt een Must Visit!


Via:

De foto's zeggen genoeg...

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:
Calle Fernando VI nr. 13
Madrid
www.dodesign.es


Madrid is my favorite Spanish city. I already was in the mood for some traveling, but since I saw these pictures of this snoring store, I really want to visit Madrid for a shopping weekend. concept store Do Design in Chueca, is a Must Visit! Let the pictures speak for themself...

5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, doet een beetje Sukha aan? Of zie ik het verkeerd?

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhhh nice one! wil ook wel die kant op als ik dit zo zie! :)
    X M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me encanta! Iré a verla seguro,no la conocía !

    BeantwoordenVerwijderen