woensdag 18 april 2018

¡Viva Valencia!











Foto's:
¡Muy Bien!

When the sun is surprising us these days and it feels like early Summer, I have Valencia on my mind. 
Last December I was there again for a few days and I visited the lovely el Cabanyal. Formerly a fishermen’s place with tiny houses near the beach. Cosy streets with colourful houses, some beautiful tiled. I strolled around and went to the market... and enjoyed the beauty of this part of Valencia. 
¡Viva Valencia!

Doordat de zon is er weer is en het voelt als vroege zomer, heb ik Valencia in mijn hoofd. Afgelopen december was ik daar weer voor een paar dagen en ik dwaalde een ochtend rond in het mooie el Cabanyal. Vroeger was dit het deel van de stad waar de vissers woonden. Je vindt er gezellige kleine straatjes metkleureijke huizen, sommigen prachtig betegeld. Ik slenterde er een of uur rond en ging naar de markt... en genoot van dit mooie deel van Valencia. ¡Viva Valencia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten