zondag 22 april 2018

¡Sitting in the morning Sun....!

-Daniella Witte Photography-

Last days were filled with sunshine! 
How I love summer days in April, filled with going to the beach, dear friends, fresh garden flowers and lots of happiness.
I was also making plans to paint my fences and shed and thinking of buying new furniture. 
I can spend weekends like this until November, just sitting in the morning sun...

De afgelopen dagen was het even zomer in Nederland. Ik ben dol op lange zonovergoten april dagen, gevuld met bezoekjes aan het strand, lieve vrienden, verse bloemen en planten in de tuin en heel veel genieten. Ik ben ook plannen aan maken om mijn tuin op te pimpen: nieuwe kleuren op de schuttingen en schuur en misschien komt er wel nieuw tuin meubiliar. Zo kan ik wel dagen doorbrengen; van mij mag het zomer blijven tot november, just sitting in the morning sun...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten