donderdag 6 april 2017

¡Sleeping under a Palmtree!





Via: 

I have this thing with palm trees.....
They make me feel like going on a holiday and warm Summer days. So when I saw this beautiful embroided palm tree duvet cover set Oasis by Crisp Sheets, I immediately fell in love....
How great it would be to sleep under this stylish palm trees... The duvetcover sets and cushions come in egg white, a warm pink or beige colour. Make me feel like dreaming of traveling in the Sahara...


Ik heb iets met palmbomen... Ze geven altijd meteen een vakantie gevoel en doen me uitkijken naar warme zonnige zomerdagen. Dus toen ik deze mooi geborduurde dekbedovertrekken Oasis van Crisp Sheets ontdekte, was ik meteen verliefd.... Wat zou het fijn zijn om onder deze stylish palmbomen te slapen... De dekbedovertrekken en kussens hebben ook nog eens prachtige zand kleuren zoals eischaal wit, creme roze en warm beige. En nu maar dromen van een reis door de Sahara....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten