dinsdag 18 april 2017

¡Back to the 70's: Brown and Orange are here again!





Via:

In the Seventies colours like Brown, Orange, Yellow and Green were all over the modern houses. Mixed with rattan, bottles, photo printed wall paper with palmtrees and woods, poufs and a lot of macrame and plants your house was very hip and trendy these days.

I grew up in the Seventies and also had a lot of rattan, plants and Orange in my room. Still Orange and Brown are my favourite colours, so I am happy to see them more and more in interiors. Love this beautiful Brown tones and a touch of Orange to give it a sunny sparkle. I will spice up my Brown base with an Orange touch!

How do you think of this Seventies look?


In de seventies waren kleuren als Bruin, Oranje, Geel en Groen overal in moderne huizen te vinden. Gecombineerd met rotan, grote flessen, foto geprint behang met palmbomen en bos, poefen en heel veel macramé en planten hoorde je echt tot de hippe trendy huizen van die tijd. Ik groeide op in de seventies en had ook veel rotan, planten en Oranje in mijn kamer. Oranje en Bruin zijn ook nu nog mijn favoriete kleuren, dus ik ben erg blij dat deze kleuren weer helemaal terug van weggeweest zijn. Super mooi vind ik deze Bruin tinten met Oranje accenten om het een zonnig tintje te geven. Ik ga mijn huis met heel veel Bruin ook weer eens opvrolijken met wat Oranje accenten. Wat vind jij van deze seventies look? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten