woensdag 3 augustus 2016

¡Green Glamping!





Via:

It has been years ago since I have camped. As a scout I stayed a lot of rainy and sunny days in the woods and while traveling through Europe in an Interrrail tour, a tent was our home at a lot of beautiful places.
How I would love to have a camping holiday again, so I might have to try some Glamping and stay in a beautiful safari tent like this. Especial when a breakfast like this is waiting for me...


Het is alweer jaren geleden dat ik een kampeervakantie had. Met Scouting heb ik heel wat zonnige en regenachtige dagen in een tent in het bos doorgebracht en al Interrailend door Europa was de tent mijn thuis op heel veel mooie plekken. Ik zou heel graag weer op kampeervakantie gaan, dus misschien moet ik het Glampen maar eens uit testen en in een mooie safaritent gaan logeren. Helemaal wanneer er een ontbijt als dit op me wacht....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten