zondag 29 mei 2016

¡Still Life Sunday #18: Land of Maple by Juliëtte Warmenhoven!

This weekend the third edition of the Designkwartier festival was held in The Hague. Three days with beautiful design by inspiring Dutch designers at surprising locations in the Zeeheldenkwartier in The Hague. This weekend I enjoyed the beauty of nice design together with some dear blog and Instagram friends. The coming weeks I will show you my favourites, but today I start with some still lifes.


Foto's
¡Muy Bien!

JuliëtteWarmenhoven used the seeds of Maples in her Land van Maple project and made little pieces of art of them by using all kinds of materials and textures. The Maple Coin, a way of tossing with nature, is for sale. Couldn't resit this beautiful peace of nature Art...

¡Enjoy a Happy Sunday Evening!

If you also like to make still life's pictures and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!

Dit weekend werd de derde editie van het Designkwartier festival gehouden in Den Haag. Drie dagen vol met mooi design van inspirerende Nederlandse ontwerpers op verrassende locaties in het Zeeheldenkwartier in Den Haag. Dit weekend genoot ik van drie dagen vol mooi design, samen met een aantal lieve blog en Instagram vrienden. De komende weken zal ik mijn favorieten met jullie delen, maar vandaag kies ik voor een mooi stilleven. Juliëtte Warmenhoven gebruikte de zaden van verschillenden Esdoorn soorten in haar Landvan Maple project en maakte er kleine kunstwerkjes van door de zaden te combineren met allerlei materialen en texturen. De Maple Coin, een manier om kop of munt te kiezen, is een kunstwerkje dat te koop is. Ik kon dit mooie natuurlijke kunstwerkje natuurlijk niet weerstaan...

Maak je ook foto's van stillevens en vind je het leuk die op ¡Muy Bien! te delen? Mail me dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten