dinsdag 24 mei 2016

¡Looking for the Sun: Casa Cook Rhodos!



After two weeks of cold and rain, I am really in need of some sunshine and Summer vibes...
So I spent some time to make holiday plans and looked at Internet for some inspiring spaces. Though a visit to Rhodos isn't on my wishlist, but I have to share this beautiful Casa Cook hotel. The beautiful Bohemian decorations and furniture give this place a real holiday feeling. So fingers crossed that Sunny days will be back here soon...










Via:

Na twee weken kou en regen, kan ik echt wel wat zon en zomerkriebels gebruiken... Dus ik gebruikte mijn tijd om wat vakantieplannen te maken en op internet naar inspirerende plekken te zoeken. Alhoewel een reis naar Rhodos niet op mij wishlist staat, wil ik dit mooie hotel Casa Cook graag met jullie delen. De mooie Bohemian decoraties en meubels geven meteen een vakantiegevoel. En nu duimen dat de zonnige zomerdagen snel weer terug zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten