maandag 2 maart 2015

¡Moodboard Monday #45!

Een paar weken geleden verfde ik de muur van mijn logeerkamer grijs. Alhoewel ik me al jaren verheugde op een betonkleurige muur, merk ik dat ik er toch niet blij van kan worden... Ik ben meer een mens voor warme kleuren zoals taupe en olijfgroen. Ik werd dan ook helemaal blij van dit inspirerende moodboard met prachtige tinten olijfgroen dat Lynda Hovens maakte voor ShowHome. Op zoek naar een mooi kleurtje dus!

Foto's:
1, 2, 3, 4, 5, 6

¡Enjoy a Happy March Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

A few weeks ago, I painted the wall of my guestroom grey. Although I looked forward to have a concrete colored wall in my home for years, while it is done, it turned out that I can't get happy with the result.... I love warm colors like taupe and olive green so much more.... So I got really happy by this inspiring olive green moodboard with beautiful shades of olive green which was made by Lynda Hovens for ShowHome. So it is time to look for a nice green paint!

If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten