maandag 16 juni 2014

¡Moodboard Monday #20!

Het is al een wat ouder moodboard, maar iedere keer als ik dit moodboard zie, krijg ik zo'n heerlijk zomers gevoel! 

Via:

Lisanne van de Klift maakte dit moodboard twee jaar geleden en ik heb het die hele zomer als achtergrond voor mijn laptop gebruikt zodat ik er iedere dag van kon genieten. Dit jaar geen geel in huis, maar als ik dit zie moet ik er misschien toch maar weer eens over nadenken.... 

¡Have a Sunny Mood (board) Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

This moodboard is made a few yeaurs ago, but every time I see it, I get a lovely summer feeling! Lisanne van de Klift made this two years ago and that summer I used this picture as the screen saver of my laptop, so I could enjoy it every day. This year I didn’t add yellow in my home, but when I see this I might decide to place all the yellow accessories in my living room.

If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me.


1 opmerking:

  1. Mooie moodboard met dat geel! Je krijgt meteen een zomers gevoel super!

    http://tastinglifestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen