donderdag 26 juni 2014

¡Macramé!

2014 is het jaar waarin de Seventies trendy zijn.

Via:

Ik groeide op in de jaren '70 en heb heel wat gehaakt, gebreid en gemacrameed. Ik herinner me nog goed dat ik ooit van sisal touw een plantenhanger maakte.....
Nooit gedacht dat dit ooit nog hip zou zijn, maar door deze foto's ben ik mijn mening maar gaan bijstellen... Zo zijn het ware kunstwerkjes.

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Pssst... En zelfs ik heb inmiddels ook weer zo'n plantenhanger, 
nu van hippe Zpagetti!

Via:


2014 is the year of the trendy Seventies. I grew up in these year and did a lot of crocheting, knitting and macrame. I do remember that I made a plant hanger from sisal rope... Never thought that this would be trending again, but by seeing this pictures I had to change my opinion.... These are real pieces of art. Pssst... Even I have a macrame plant hanger again, now made of trendy Zpagetti!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten