maandag 9 december 2013

¡Moodboard Monday #2!

Terwijl het overal kerstmis wordt, wil ik jullie dit prachtige moodboard niet onthouden!

Via:

1 van mijn meest favoriete foto's: het Afghaanse meisje van de National Geografic speelt er de hoofdrol in. Maar ik vind ook het idee geweldig: een foto collage op een schoolbord, geaccentueerd door een mooie tak. Misschien een idee voor (kerst) in jouw huis?

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

¡Happy Monday!


While it's getting Christmas everywhere around,I don’t want to withhold this lovely moodboard to you. One of my favorite pictures: The Afghan girl from National Geographic is central in this moodboard. But I also like the idea very much of a collage at a blackboard and the lovely rustic branch. Maybe good for some (Christmas) inspiration at your home?

If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. ¡Happy Monday!

2 opmerkingen:

  1. Ja mooi! Ik heb ook zo'n groot krijtbord en ik vind het zo gaaf om er elke x een andere sfeer van te maken! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad erg mooi.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen