woensdag 18 december 2013

¡Christmas Tree!

Dit jaar vertrek ik op tweede kerstdag naar Spanje, dus een grote kerstboom is niet handig. Sinds ik de kerstposter zag op het blog van Lisanne van de Klift (ontwerp van Studio Boot voor Piet Hein Eek) was ik fan. Mijn eerste stop tijdens de Dutch Design Week was bij Piet Hein Eek en daar hadden ze de poster gelukkig. Dit jaar heb ik dus een prachtige blikvanger aan de muur!




Maar helemaal zonder echt groen in huis, voelt het niet als kerst...
Op Pinterest en Instagram had ik de Indoor Pine al langs zien komen en bij een bezoekje aan het tuincentrum vond ik deze beauty.



Verleden jaar werd ik ook geïnspireerd door een foto van conceptstore Merci waar een kerstboom aan een muur hing. Ik maakte zelf een hangende zak en ook dit jaar hangt deze er weer. Hopelijk overleeft het boompje het dit jaar wel en kan ik 'm volgend jaar uit de tuin halen.


En tenslotte kon ik dit kleine boompje niet weerstaan....

Foto's:
¡Muy Bien!

This year I will leave for a Christmas holiday to Spain, so a huge Christmas tree isn't a good idea. Since I saw the Christmas poster at the blog of Lisanne van de Klift (designed by Studio Boot for Piet Hein Eek) I became a fan of it.My first stop at the Dutch Design Week was at Piet Hein Eek and luckily they had one for me. So this year I celebrate Christmas with this beautful eycatcher! But withouyt any real green at home, to me it isn't Christmas... At Pinterest and Istagram I saw the Indoor Pine and luckily they sold this beauty at the garden shop. Last year I was also inspired by a picture of conceptstore Merci where they hang a Christmas tree in a bag at the wall. I made a hanging bag, and also this year I have one in my home again. I hope this year the tree will survive and I get it next year out of my garden. Ans at last... I couldn't resist this little tree...




5 opmerkingen:

  1. Poster is geweldig! helemaal niet meer over nagedacht anders had ik hem waarschijnlijk ook gekocht. Je hangende kerstboompje vind ik eveneens cute!
    Fijne Kerst en vakantie in Spanje gewenst!

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele kerstversiering. Die indoor pine is prachtig, ook na de Kerst en dat hangende kerstboompje is ook leuk zeg. Gezellige dagen in Spanje!
    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die poster is prachtig. Leuk al die kerstboompjes in je huis.
    Ik wens je fijne dag toe in Spanje.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die poster vind ik zoooo mooi!!
    Fijne vakantie, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er super uit! Wat een geweldige boom heb je :))) Ook heel leuk die kleine boompjes en die poster is superleuk! Fijne vakantie in Spanje! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen