woensdag 13 juni 2018

¡My home through the eyes of Style by Sanne!






Foto's:
Style by Sanne

One of the most inspiring things is looking inside houses. Luckily we have lots of interior & lifestyle magazines, inspiring blogs and feeds at Instagram where you can get a lot of interior inspiration. So how great is it when you are asked for a fotoshoot inside your own home to inspire others!

Dear Sanne of Style by Sanne, who lives just two streets from my home, came by to make these beautiful pictures! How nice to see your home through the eyes of someone else. Things which are usual to me, became more special, because she saw them at a different sight. Like the embroidered chair of my grandmother. When I got it from my mum I wasn’t that happy with this chair, because I thought my home would look to classic. But now it’s a real eycatcher.

Think one of the most important things to create a warm Home is the use of plants and bringing in souvenirs form foreign travels. Sometimes I feel like a nomad when I carry all the stuff with me, but how happy I am when I can place them in my home. For me the best places to buy special souvenirs are local markets, super markets and even a hardwarestore, but I also brought back a garden design lamp from Copenhagen.

Take a look here at the blog of Style by Sanne, if you want to see more of her beautiful pictures of my home!


Een van de meest inspirerende dingen is binnenkijken bij een ander thuis. Gelukkig kunnen we ons hart ophalen aan als interieur & lifestyle magazines, inspirerende blogs en Instagram waar heel veel interieur vinden is. Maar hoe leuk is het dan als je gevraagd wordt een fotoshoot van je eigen huis te doen, om zo anderen te inspireren!
Lieve Sanne van Style by Sanne, die maar twee straten van mij af blijkt te wonen, kwam langs om deze prachtige foto’s te maken! Wat super leuk om je huis door de ogen van iemand anders te zien. Dingen die voor mij heel gewoon zijn, werden ineens bijzonder, omdat Sanne ze op een hele andere manier zag. Bijvoorbeeld de geborduurde stoel van mijn oma. Toen ik deze van mijn moeder kreeg, wist ik niet of ik hier blij mee moest zijn, omdat ik het idee kreeg dat het veel te klassiek is. Maar het blijkt dus een echte eycatcher te zijn! Een van de belangrijkste dingen om je huis een echt thuis te laten zijn zijn planten en souvenirs die ik van mijn reizen meenam. Soms voel ik me echt een nomade als ik weer loop te slepen met allerlei spullen, maar iedere keer ben ik weer super blij als ik ze een plekje in mijn huis kan geven. De beste plekken voor mij om souvenirs te kopen, zijn markten, supermarkten en zelfs ijzerwinkels. Maar ooit nam ik ook een design lamp uit Kopenhagen mee. Wil je meer zien van mijn huis op de prachtige foto's die Sanne maakte? Kijk dan hier op het blog van Style by Sanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten