woensdag 28 maart 2018

¡Serenity with IKEA’s newest collection Hjärtelig!









Inspired
by
IKEA

If you follow ¡Muy Bien! blog and my Instagram account, you know that I love materials in natural colours and loads of green. The give a serene feeling, when they are mixed with some whites.

So how happy I am with the new Hjärtelig collection which will be soon in stores at IKEA! Love the beautiful natural elements of this collection. IKEA was inspired by a calm natural way of living, back to the base. 
The rattan heardboards inspire me to make a change at my bedroom and how great it would be to do some yoga at the rattan mat. So another reason to visit IKEA soon.

Als je ¡Muy Bien! blog en mijn Instagram account volgt, dan weet je dat ik erg houd van materialen in natuurlijke kleuren en heel veel groen in huis. Gemixt met wit tinten heeft het een mooie serene en rustige uitstraling. Dus ik word heel erg blij van de IKEA’s nieuwe Hjärtelig collectie die binnenkort in de winkels ligt. IKEA werd geïnspireerd een rustige, onthaastte manier van leven , terug naar de basis; door Ik ben echt weg van de mooie natuurlijke elementen en kleuren in deze collectie. De rotan hoofdeinden voor het bed inspireren me om mijn slaapkamer gaan veranderen aan wat lijkt het me fijn om yoga oefeningen op de rotan mat te doen. Alweer een reden om snel even naar IKEA te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten