donderdag 4 januari 2018

¡Art Deco anno 2018!




Inspired
by
VT Wonen

Nowadays you see a lot of interior styles. A mix and match of Scandinavian minimalism, Bohemian, Simplicity in Black & White or colourful basics. But what I like best is that Art Deco and Art Nouveau are back in 2018 again!

I like the dark colours mixed with some golden glam, velvet & fringes and lost of products that refer to nature. Feels like a cosy boudoir style. Though velvet cushions, flowers, birds, feathers and golden accessories made the way to my home, I really would love to have this beautiful velvet daybed with palm - leaves somewhere in my house. Since space is limited in my living I think I have to keep dreaming about this beauty....

Je ziet tegenwoordig veel verschillende woonstijlen door elkaar heen. Een mix en match van Scandinavisch minimalisme, Bohemian, eenvoud in zwart & wit of kleurrijke basics. Maar wat leuk dat Art Deco en Art Nouveau in 2018 terug zijn! Ik ben dol op de donkere kleuren, gemixt met wat gouden glans, fluweel & franje en veel accessoires die naar de natuur verwijzen. Voelt als een warme boudoir style. Fluwelen kussens, bloemen, vogels, even en gouden accessoires hebben al een plek in mijn huis gekregen. Maar wat zou ik graag dit mooie fluwelen daybed, bedrukt met palmbomen een plek geven. Helaas is er geen ruimte meer in mijn woonkamer, dus ik droom nog maar even verder van deze beauty!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten