zaterdag 30 september 2017

¡Table of Gold!





Inspiration
 by
Madam Stoltz

In my home there isn't just one table at the living, but I have a collection of several tiny tables. Quite good to have a table always near, to just put on a cup of coffee or a book.
In the new Autumn / Winter collections, you see a lot of these small tables in beautiful brass. Here are some beauty's of the Madam Stoltzcollection (available at Deens.nl), which are really my favourites.
¿Shall I change one of my tables for one of these?


In mijn huis heb ik geen salontafel, maar een verzameling van kleine tafeltjes in de woonkamer. Altijd fijn om er eentje naast je stoel of bank te hebben waar je een kopje op kwijt kunt of een boek. In de nieuwe Herfst / Winter collecties zie je dit jaar heel veel kleine gouden tafeltjes van messing. Dit zijn mijn favorieten uit de MadamStoltz collectie (te koop via Deens.nl). ¿Zal ik een van mijn tafeltjes verruilen voor een van deze beauty's? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten