woensdag 30 augustus 2017

¡Holiday Vibes: Easy Summer Life!





Inspired by
SF Girl By Bay
1, 5
2, 3, 4

Finaly it's time to celebrate my holiday! In a few days I will be on my way to discover Bulgaria and Romania!

I am not the person that goes on a holiday, just to enjoy the sun and sitting by the pool. I am always traveling around because I like to discover the places I visit, searching for hidden treasures and making pictures. Or enjoying a terrace while watching the street life around me.
But when I see these lazy summer pictures, it looks great to relax at the pool with a book. Maybe I should try just a day of this easy summer life...

In the meantime, it wont be quiet at ¡Muy Bien!. A few of my dear Instagram friends will share their inpsiration in a guest blog! I hope you like it, just as much as I do. I'll be back at the end of September to share my inspiration!

Ook voor mij is het eindelijk vakantie geworden! Over een paar dagen ga ik op weg om Bulgarije en Roemenië ontdekken.
Ik ben niet echt een persoon die op vakantie gaat om van de zon te genieten en aan het zwembad te zitten. Ik hou ervan rond te reizen, nieuwe plekken te ontdekken, op zoek te gaan naar verborgen schatten en veel te fotograferen. Of op een terrasje te zitten terwijl ik van het straatleven om me heen geniet. Maar als ik deze lazy zomerfoto's zie, moet ik daar toch maar eens verandering in brengen. Het ziet er geweldig uit om te ontspannen met een boek aan het zwembad. Misschien toch maar eens een dagje dit rustige zomer leven uitproberen...
Terwijl ik weg ben, is het niet stil op ¡Muy Bien! Een aantal van mijn lieve Instagram vrienden en vriendinnen delen hun inspiratie in een gast blog! Ik hoop dat je net zo van hun inspiratie geniet als ik doe. Ik ben eind september weer terug om mijn inspiratie met jullie te delen!


2 opmerkingen: