dinsdag 28 maart 2017

¡Bohemian Pastel!











Foto's:
Light Locations

When Spring is coming back in town, I am always inspired by lots of light and pretty pastels. These colors reminds me that it’s time for us and our houses to take off our winter clothes. And since the days are getting longer with more sun, it's time to open the doors and enjoy Spring!

So I got very inspired by this Victorian London house, filled with whites and pastels. Love the vintage furniture mixed with lots of flowers. The swans and authentic souvenirs give this house a Bohemian touch. And all over the house you can find beautiful original details... 

 A real Spring Dreamhouse to me!


Als de lente weer terug in de stad is, word ik altijd geïnspireerd door veel licht en fijne pastelkleuren. Deze kleuren doen me er altijd aan denken dat het tijd is voor ons en onze huizen om de winterkleren op te ruimen. En omdat de dagen langer worden en we steeds meer van de zon kunnen genieten, is het hoog tijd om de deuren te openen en van de Lente te genieten! Ik werd helemaal geïnspireerd door dit Victoriaanse huis in Londen, vol met licht en pastelkleuren. De vintage meubels zijn prachtige gecombineerd met vrolijke lentebloemen. De zwanen en de authentieke souvenirs in huis, geven het huis echt een Bohemian tintje. En dan kun je ook nog eens overal in huis prachtige details vinden.... Dat makt dit huis een echt Lente Droomhuis voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten