dinsdag 20 september 2016

¡Indian Summer Nights!



Via:

¡Hola!
I am back from a great holiday, filled with lots of sunshine, delicious food, nice people and inspiring places. Coming back in The Netherlands means lots of inspiration because the new Autumn / Winter collections are in the stores, new magazines are waiting for me and the nights are getting shorter, so time for some Autumn Bliss at home.

To me that means going to bed early with a good book of inspiring magazine, and of course a cup of coffee or tea. Wish I could sleep under this beautiful picture and dream of some more traveling to far away countries...


¡Hola! Ik ben weer thuis na een fijne vakantie, vol met zon, heerlijk eten, leuke mensen en inspirerende plekken. Terugkomen in Nederland betekent heel veel fijne nieuwe inspiratie, omdat de Herfst / Winter collecties weer in de winkels liggen, er een stapel nieuwe tijdschriften op me ligt te wachten en de avonden weer korter worden, dus tijd voor wat gezelligheid thuis. Voor mij betekenen de kortere avonden vroeg naar bed gaan met een boek of inspirerend tijdschrift en natuurlijk een kop koffie of thee. Wat zou het fijn zijn onder deze mooie print te slapen en te dromen van nog meer reizen naar verre landen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten