zondag 12 juni 2016

¡Valencia Vibes!

It has been a while that I wrote my last blog. Just needed a blog break. Not because I don't have any inspiration or things to share with you, but the beautiful weather and some Me Time kept me off writing. But I also have to confess that I sometimes wonder will I continue blogging...
The nice people I met through blogging, lots of things that I like to share and the fact that I love styling and making pictures, gave me the energy to start writing again.


Mostly, this time of the year I am making holiday plans. And as always, it's not easy to decide because there are so many places and countries I would like to visit..

Since I haven't decided I show you my pictures with I took in Valencia last year. I was so glad to discover Verrassend Valencia, a site with lots of inspiration by the Dutch Roos and Bas. They moved to Spain and now they share all the must visit places, host guided tapas tours and organise to cook meals with the locals. You can also buy some citywalks, which you should do! I enjoyed it very much. Next to Verrassend Valencia, there is a lot of  information about inspiring cities in Spain at Sprankelend Spanje. If Spain is on your travel list this year, just take a look. And here you have some inspiration of my visit to Valencia!















Foto's
¡Muy Bien!

Het is al weer even geleden dat ik mijn laatste blog schreef. Het was even tijd voor een blog pauze. Niet omdat ik geen inspiratie heb of mooie dingen zie om met jullie te delen, maar het mooie weer en wat Me Time maakte dat ik even niets te delen had. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik me soms afvraag of ik wel door wil gaan met bloggen... De leuke mensen die ik door het bloggen ontmoet heb, alle moois die ik zie en wil delen en het feit dat ik door het bloggen weer veel tijd kan besteden aan stylen en fotograferen, geven me de energie om weer te starten met bloggen.

Meestal ben ik deze tijd van het jaar bezig om vakantie plannen te maken. En zoals altijd is het niet makkelijk te kiezen want er zijn zoveel plaatsen en landen die ik nog wil zien... Omdat ik nog niet besloten heb waar ik naartoe ga, deel ik eerst maar eens de foto's die ik verleden jaar in Valencia maakte. Wat was ik blij dat ik Verrassend Valencia ontdekte, een site vol inspiratie van de Nederlandse Roos en Bas. Zij verhuisden naar Spanje en nu delen ze via hun site de must visit plekken, organiseren tapas tours en zorgen ervoor dat je kunt koken met locals. Ook kun je er leuke wandelroutes aanschaffen: Doen! Ik heb er heel veel plezier aan gehad. Naast Verrassend Valencia, vind je heel veel informatie over leuke steden in Spanje op de site Sprankelend Spanje. Als Spanje je vakantie bestemming is dit jaar, zeker even kijken. En hier is de inspiratie van mijn bezoek aan Valencia! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten