zondag 29 november 2015

¡Still Life Sunday #4!

Today is the first day of the Advent, time to light up a candle and add some Christmas decorations at home. This year I start slowly to decorate my home with this beautiful candle, a dear friend gave me years ago. This angel is always one of my favourite decorations. Did you already start to decorate your home?

Foto
¡Muy Bien!

¡Enjoy a cosy Sunday!

If you also like to make still life's at your home, and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!

Vandaag is het de eerste Advents dag, tijd om een kaars aan te steken. Dit jaar start ik heel rustig met kerstversiering door deze kandelaar, die ik jaren geleden van een lieve vriendin kreeg, een plekje te geven. Deze engel is altijd een van mijn favoriete versieringen. Ben jij al begonnen je huis in kerststijl te versieren?


Maak je ook stillevens in je huis en vind je het leuk die op ¡Muy Bien! te delen? Mail me dan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten