maandag 3 november 2014

¡Moodboard Monday #31!

Na een heerlijk zonnig weekend is het wel weer even wennen dat november nu weer grijs, grauw en nat is. Het moodboard van Anke Mosselman geeft heel veel mooie inspiratie voor zo'n druilerige dag. Alhoewel ik geen fan van Blauw ben, vind ik de vergrijsde tinten in dit moodboard geweldig. Gisteren kocht ik een grote dadeltak en de grijze sloffen zijn echte wannahaves! Leuke klus om weer eens aan het breien te slaan en dat past prima bij een grijze herfst maandag!

Via:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

¡Have a Happy Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

After a very sunny weekend I have to get used to a grey, dark and rainy November day. This moodboard by Anke Mosselman, gives a lot of inspiration for a drizzly day like today. Allthough I am not a fan of Blue, the beautiful greyish colours at this moodboard are great. Yesterday I bought a big branch of dates and how I love to have this grey knitted slippers! Good knitting project, and that is great on an greyish Autumn Monday!


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten