dinsdag 23 september 2014

¡Guest Blogger Lynda!

"O, ja hoor, dat lijkt me leuk dat doe ik"! Zoiets was mijn reactie toen ik een mailtje van Anneke kreeg met het verzoek een gastblog te verzorgen op haar plekje in dit wereldwijde web. Hmm hmm…en toen…precies en toen niks want tjee..wat ga je dan bloggen? Dit is niet mijn eigen blog en dat brengt best wat “druk” met zich mee. Het besef dat ze me niet voor niets heeft gevraagd, dat ze wel vertrouwen in de zaak heeft? Hm hm….not helping! Dus dit heeft me toch wel wat “stress” bezorgd. Zoals je in dit intro al merkt….kan ik heel veel woorden gebruiken en best weinig zeggen. Tja… dit…is een klein stukje van mij! *grijnst*


Via:Noëlla Straakenbroek

Wie ben ik? Ik ben Lynda en ik blog en schrijf, regel enorganiseer. Waar ik dat allemaal doe?
Ik heb een privéblog die gewoon over alledaagse dingen gaat, “het leven” zeg maar, niks zwaars overigens maar voornamelijk zaken die je als vrouw van middinges(lees fourties) mee te maken hebt. De dingen die je tegenkomt, leuke dingen vooral en soms een relaas over mijn opgroeiende puubsters (16 en 14). Dat dus op m’n privéblog .

Pic's
by
Lynda

Over interieur blog ik ook, wekelijks bij www.showhome.nl .

Via:
Norr11

Naast mijn baan in de zorg ben ik ook freelance creatief schrijver. Ik schrijf voornamelijk woongerelateerde artikelen voor wie mijn hulp maar inroept. Mijn nieuwe website is in de maak dus die kan ik nog niet met je delen. “nieuwe” ja, want de oude website was nog voor mijn interieurstyling bedoeld. Dát deed ik ook. Niet meer, nieuwe richting, woongerelateerd ja, maar meer op de achtergrond. Daar voel ik me beter bij.

Dan beheer ik ook nog een interieurwebsite namelijk www.inspiratie-interieur.nl

Als je op Instagram zit moet je je ogen openhouden want er komt weer een Instaswap aan! www.instaswap.nl , een Feelgood event waar de laatste keer bijna 300 mensen aan meededen, meer dan 25 sponsors een goodie doneerden en 5 adverteerders leuke acties hadden voor de deelnemers. De opbrengsten uit de advertenties gingen toen naar een goed doel en dat zal ook dit jaar weer zo zijn. Alle opbrengsten gaan niet naar mij maar naar de Stichting ALS, ik was ook genomineerd voor de IceBucketChallenge. Allemaal puur voor de leuk en met als doel wat positiviteit en blijdschap te verspreiden en aardig te zijn voor mensen die je niet eens kent. 

Picture and poster
by
Lynda

In dit gastblog heb ik de mooiste plaatjes van de laatste tijd op de diverse websites hier met jullie heb gedeeld. 
Wie weet kom je eens ergens bij mij langs?

Ik wens je een fijne dag! 
Lynda


"Oh, yes, I like to do that!" Something like that was how I reacted when I received an email from Anneke with a request to write a guest blog. Hmm hmm ... and then ... and then nothing just because tjee..wat you going to write? This is not my own blog and that brings a little "pressure" with. When I realised that she has asked me because she as confidence in me? Hm hm ....not helping! So this blog gave me some worries.... As you notice in the intro ... I can use lots of words and say little. Well ... this ... is a little piece of me! * Grins *
Who am I? I'm Lynda and I blog and write, arrange and organise. Where do I do that?
I have a personal blog that just going about everyday things, "life" so to speak, nothing special but mostly things you have to do as a woman. The things you encounter, especially nice things and sometimes a story about my growing daughters (16 and 14). So that is my personal blog.
I also blog about interior at www.showhome.nl. Besides my job in health care, I am also a freelance creative writer. I mainly write home related articles for who asked me to. My new website is under construction so I can not yet share with you. "New" yes, because the old site was meant for my interior styling. That I did. No anymore, new direction, living-related, yes, but more in the background. I feel better like that. I also manage a website interior namelijk www.inspiratie-interieur.nl
If you're on Instagram you should pay attention because there is another Instaswap on! www.instaswap.nl a Feelgood even. Last time nearly 300 people participated, more than 25 sponsors donated a goodie and five advertisers arranged fun activities for the participants. All the earnings from the advertorials went to a charity organisation and so it will be thuis time. We will support the ALS Foundation, because I was also nominated for the IceBucketChallenge. Instaswap is just for fun and with the aim to spread some positivity and joy to nice people who you might not know.
In this guest blog, I have shared beautiful pictures of my various websites. Hope to meet you there! Have a nice day! Lynda



1 opmerking: