zaterdag 26 juli 2014

¡Henna Art!

Zomer en Bohemian style horen helemaal bij elkaar voor mij. Lange rokken, rieten manden, mooie sieraden en alhoewel ik helemaal niets met tattoos heb, word ik heel erg blij van een mooie henna schildering op je voet, arm of rug.

Via:

Het mooist vind ik de traditionele henna die wel op kant lijkt als het net is aangebracht. Met veel strand en zee kan de schildering snel vervagen, maar dat is een goede reden om weer een ander mooi motief te kiezen. De laatste jaren heb ik er zelf geen, maar als ik deze beauty's zie, moet ik toch maar weer eens op zoek naar iemand die mijn enkel of pols kan beschilderen....

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:


Summer and Bohemian style are a perfect match to me. Long skirts, rattan baskets, beautiful jewellery and though I don't like tattoos at all, I get very happy by a henna painting at your feet, arm or back. The traditional henna, I like best, because it looks like lace when it is just added. A lot of beach and sea makes the painting fade away quickly, but that's a good reason to choose another one. Last years I haven't had one, but when I see these beauty's, I have to look for someone who can paint my ankle or wrist ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten