maandag 5 mei 2014

¡Moodboard Monday #16!

Gisteren schreef ik al over de #rainbowflashmob op Instagram.
Iedereen die mee wil doen geef je een kleur om een moodboard mee te maken. Inmiddels heb ik al heel wat mooie moodboards langs zien komen, maar die van Linda (Lindra1980) is 1 van mijn favorieten en ik ben heel blij dat ik deze witte inspiratie op ¡Muy Bien! mag delen. Mooi detail: het kaartje in de lijst is Linda's trouwkaart, ontworpen door haar man.

Picture by
Linda

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

¡Happy Monday!

Yesterday I wrote about the #rainbowflashmob at Instagram. Everyone who likes to join, gets a color to create a Moodboard. I allready saw a lot of nice Moodboards coming by, but the Moodboard by Linda (Lindra1980) is one of my favorites and I am very happy to share this one at ¡Muy Bien!. Nice detail: the postcard in the frame is Linda's wedding announcement and is designed by her husband.


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

2 opmerkingen:

  1. Wauw thanx Anneke wat een compliment dat je mijn rainbowflashmob op jou blog staat!! Super leuk!! Trots heb ik het aan mijn man laten zien en al mijn collega's!!! groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie! Deze had ik nog niet gezien. Ik vind het zo leuk om al die vrolijke en mooie verzamelingen langs te zien komen. X

    BeantwoordenVerwijderen