maandag 21 april 2014

¡Moodboard Monday #15!

Ik ben aan het genieten van een heerlijk lang Paasweekend. Met lekker uitslapen, mooie Paasversiering en een kopje thee geniet ik van al het moois op Instagram, Pinterest en heel veel woontijdschriften...

Via:
1/2/3/4/5/6

Dit mooie moodboard werd door 1 van mijn favoriete bloggers Elvera (van het blog Elv's) gemaakt. Ik ben dol op haar inspiratie, haar altijd origineel en mooi gestylde huis en vooral alle mooie foto's die ze voor haar blog en Instagram maakt. Dit mooie moodboard geeft perfect weer hoe mijn dag er vandaag uit gaat zien!
Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!
¡Happy Easter Monday!


I am enjoying a lovely long Easter weekend. With time to have a good sleep, nice Easter decorations and a cup of tea enjoying all the nice inspiration at Instagram, Pinterest and lots of interior magazines.... This beautiful moodboard was made by one of my favorite bloggers: Elvera (from the blog http://elv-s.blogspot.nl/). I love her inspiration, her always original and beautiful styled home and above all her beautiful pictures which are made for her blog and Instagram. This beautiful moodboard shows how today will look like for me!

If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me.

1 opmerking:

  1. Nogmaals bedankt Anneke voor het plaatsen van één van mijn moodboards in deze geweldige rubriek en voor je aardige woorden... Fijn dat je geniet van de dingen die ik deel via mijn blog... Fijne week x

    BeantwoordenVerwijderen