zondag 2 februari 2014

¡showUP!

In 2013 startte showUp: DE Nederlandse vakbeurs voor cadeaus en woonaccessoires. ShowUP wordt gehouden op een geweldige industriële lokatie: de Kromhouthal in Amsterdam-Noord. Een fabriekshal uit 1925 waar tot eind vorige eeuw nog scheepsmotoren werden gemaakt. Deze zomer had ik al heel wat showUP inspiratie op Instagram gezien, dus ik wilde er zeker heen deze editie (2 & 3 februari). Wat een feestje van mooie ontwerpen!


Ik heb zoveel moois gezien en zoveel leuke ontwerpers gesproken, dat ik voer voor een heleboel ¡Nice Design! blogs die jullie de komende tijd op mijn blog zullen zien. Hier alvast een impressie van de beurs.








Ik kijk nu al uit naar de volgende editie die op 24 & 25 augustus a.s. in de Westergasfabriek gehouden wordt. 

Foto's:
¡Muy Bien!


In 2013 showUP started: the trade-market for presents and home accessories. showUP is located in a lovely industrial location: the Kromhouthall, a former factory hall from 1925 were they produces ship engines until the end of the last century. This summer I saw a lot of showUP inspiration at Instagram, so I really wanted to visit this edition (February, 2 & 3). What a design party! I saw so many beautiful designs and spoke a lot of inspiring designers, so I have a lot of inspiration of some ¡Nice Design! blogs, which you can read at ¡Muy Bien! In the coming weeks. Here some snapshots from the event. I am looking forward to the next showUP at August, 24 & 25 at the Westergasfabriek.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er super inspirend uit!!! Leuk om even met je mee te kijken en te genieten van je enthousiaste verhalen.... Ik kijk uit naar je volgende posts! Fijne week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gaaf! Ik ga de data in mijn agenda zetten: hier wil ik zeker een keertje bij zijn!
    Fijne dag! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaaaf!! Ben benieuwd naar jouw volgende artikeltjes! :)
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen