woensdag 20 maart 2013

¡Dreaming of a concrete wall!

Op Pinterest zie je ze dagelijks voorbijkomen: industriële panden met mooie betonnen muren. Wat zou ik er graag 1 in mijn huis hebben....

Via:
 
Via:


Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Mijn huis is gebouwd 1920 toen er van betonnen muren nog geen sprake was. Mijn plan is om de logeerkamer een betonlook muur te gaan geven. Wordt het behang of toch verf???

Deze muur mag een betonlook
Foto:
¡Muy Bien!

Piet Boon concrete wall paper
Via:

Painted Wall
Via:

At Pinterest you can see them daily: industrial houses with lovely concrete walls. I would love to have one in my home. My home was build in 1920, when concrete wasn't used. I would like to have a concrete look wall in this visitors room. So now I am thinking: shall I make my concrete wall with wall paper or paint???


8 opmerkingen:

  1. Mooi inderdaad zo'n betonlook. Ik zou denk ik voor de verf gaan. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf als je zo´n muur in huis hebt. Ik vind juist het behangpapier erg mooi.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf! De enige muren die er zo uitzien bij mij thuis zijn in mijn kelder: beetje koud daar;) Ik vind de geverfde muur en het behang allebei gaaf! Moeilijk moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die geverfde muur is erg gaaf, misschien wel wat lichter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De verf lijkt misschien echter, maar lijkt me wel lastiger als je weer eens toe bent aan iets nieuws. Dus ik zou zelf voor de zekerheid voor het behang gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me encanto tu blog ,,, muy buen post
    Saludos
    Angelica

    BeantwoordenVerwijderen